Registreer jij al met Woonsoft?
De registratie van de woon- en energievragen aan je loket kan een lastige klus zijn. Met Woonsoft wordt ze heel wat eenvoudiger. De tool, een heuse software voor CRM of ‘Customer Relationship Management’ biedt jou tal van voordelen.
Snel actuele gegevens vinden en delen
In Woonsoft kan je eerder geregistreerde informatie opzoeken op naam, adres, telefoonnummer … Zo zie je in een oogopslag wanneer en waarom iemand in het verleden al contact opnam met jou of een collega. Binnen je lokaal bestuur zijn alle gegevens toegankelijk voor iedereen met een account. Zo is zijn noodzakelijke informatie en documenten altijd toegankelijk.
Eenvoudig registreren
Staat iemand al geregistreerd? Dan kan je gemakkelijk nieuwe acties of documenten toevoegen. Je geeft slechts 1 keer de basisgegevens in. Sommige gemeenten hebben zo intussen al een bestand van 500 burgers. Weet je niet goed hoe je kan starten met Woonsoft? Neem dan contact op via [email protected]. Dan maken we een afspraak om je daarbij te helpen. Heb je nog geen account? Ook dat kan je vragen via [email protected].
Om jou en je loketwerking te helpen, en voor een heldere rapportering, lanceert SOLVA een vereenvoudigde weergave van de mogelijke registratiecategorieën. Uitbreiding van je eigen geheugen
Registreren in Woonsoft duurt een paar minuten, maar de tijdswinst achteraf is gigantisch. Je kent het wel, een week met veel afspraken aan het loket. En daarna nog zo’n week. Dan weet je niet precies meer wie voor welke premie kwam, wie waar moest ingeschreven worden of welke vraag je hebt beantwoord. Als je in Woonsoft registreert, houdt Woonsoft dat voor jou bij.
Professionele dienstverlening
Maakt iemand een tweede of derde afspraak met jou? Dan kan jij je prima voorbereiden, hoeveel tijd er ook tussen de afspraken ligt. Het schept vertrouwen als je een gesprek begint met een gedetailleerd overzicht van wat er op de vorige afspraak werd gezegd, zelfs al was die maanden eerder.
Eenvoudig rapporteren
Je kan de gegevens die je in Woonsoft steekt op verschillende manieren bundelen tot een rapport naar jouw behoefte. Daar win je veel tijd mee, en het creëert kansen om je dienstverlening te ontleden en bij te sturen.